Ett nytt kapitel i livet!

Jag känner verkligen att det är det nu och trots att det innehåller endel jobbigt så vinner det roliga och det kommer bli spännande, det känner jag på mej!

Jag vet inte riktigt hur jag menar men det känns så.. ponnyerna ska säljas.. hingstarna ska ridas in och så har jag såklart lilla Othilia :)

Yana är förresten såld, hon är Emelies pålle nu :) och hon ska med henne till Varberg och gå i skolan där, jag hoppas och tror att det kommer gå fint för dom två!

Fina Yana <3

Jag får hem mina fina hingstar från betet snart och då börjar jobbet med dom. Dom ska hanteras mycket och börja förberedas för 3-årstestet till våren. Då ska dom löshoppas och vara inridna, det ska bli jättespännande :)

Finingarna <3

Några av våra hästar kommer under hösten att komma ut på annons.. tråkigt men sant, jag måste prioritera och Othilia är givetvis prio nr 1!

älskling <3

Mondeo ska sättas igång! Som ni såg så är han ju fräsch så jag hoppas att han håller ett tag till nu, jag är glad för varje dag jag får ihop med honom, han är min prins, min bananhäst <3

Bananhäst <3

Jag har sett att folk frågat om vilka hästar jag ska ha osv. om jag ska köpa ny häst..
- Jag kommer att ha Mondeo, Chick och Ludde. Mer hinner jag inte med. Håller inte Mondeo så har jag ingen häst att rida, jag vet.. men jag hinner inte ta hand om någon mer häst, just nu! och Mondeo kommer vara kvar på gården tills han ramlar av pinnen.
Chick och Ludde kommer ju att gå att rida till våren (hoppas jag haha ). Får jag total ridabstinens så har jag ju Candy att rida på någon dag i veckan när hon är ledig i så fall.

Lilla gul <3

Så vad tror ni? jag överlever nog ! :)
Jag tror det kommer bli GRYMT!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tror du överlever, du har ju Tora ett tag oxå! ;)

2011-08-27 @ 22:03:25
URL: http://jumpingstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0